پالت فلزی کاشی و سرامیک ماصاکو

پالت کاشی و سرامیک فلزی

قیمت پالت فلزی کاشی و سرامیک – خرید پالت فلزی کاشی و سرامیک – فروش پالت فلزی کاشی و سرامیک

از پالت فلزی کاشی و سرامیکی در زمینه های حمل و نقل کاشی و سرامیک، موزاییک، سنگ های تزئینی و مشابه آن استفاده می‌شود. لازم به ذکر است سالانه ۲۰۰۰۰۰۰ عدد از این پالت ها توسط کارخانه های کاشی و سرامیک کشور برای صادرات محصولاتشان استفاده می‌شود که بخش اعظمی از این مقدار توسط پالت های چوبی دست دوم تامین می‌گردد‌.

با توجه به استقامت و دوام بیشتر نسبت به پالت های چوبی ، امروزه از این پالت ها در زمینه کاشی و سرامیک، موزاییک، سنگ های تزئینی و مشابه آن استفاده می‌شود.

در آخر لازم به ذکر است که هدف کلی ما از ارائه پالت فلزی سرامیک و کاشی حمایت از تولید ملی و مقرون به صرفه بودن این پالت ها در میزان استقامت و طول عمر در برابر پالت های چوبی می‌باشد.

پالت فلزی کاشی و سرامیک ماصاکو

پالت فلزی کاشی و سرامیک ماصاکو

برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت پالت فلزی کاشی و سرامیک تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ پیام بدهید.

خرید پالت فلزی کاشی و سرامیک

 

پالت فلزی یکی از موثرترین و مقاوم ترین فرآورده ها برای حمل و نگهداری کاشی و سرامیک و اجسام سنگین و نیمه سنگین از این قبیل می باشد. پالت کاشی و سرامیک ممکن است از پلاستیک، فلز، کاغذ، و یا مواد بازیافتی ساخته شوند که مستحکم ترین و مقاوم ترین این دسته از پالت ها ، پالت های فلزی کاشی و سرامیک هستند.

انواع پالت فلزی و باکس پالت های فلزی تولیدی ماصاکو

 

پالت های فلزی سرامیکی در عین سادگی خصوصیاتی دارند که آن ها را از سایر محصولات پالت چوبی سرامیکی متمایز می سازد. پالت ها با توجه به نوع محصولاتی که روی آنها گذاشته می شود ساخته می شوند مثلا هرچه محصولات ذکر شده سنگین تر باشند ، تغییراتی را روی پالت انجام می دهند تا وزن بیشتری را متحمل شود و هرچه سایز محصولات ذکر شده بزرگتر باشد سایز پالت را نیز افزایش می دهند و یا بالعکس.

پالت یک سازه تخت و روصاف ترابری است که از چوب یا پلاستیک (و در مواردی از فلز) ساخته می‌شود. منظور از ساخت پالت ها این است که با آن بتوان به جابجایی بار و کالا به‌ وسیله تجهیزات انبارداری (مانند لیفتراک،جک پالت ها،استکر و …) به شیوه‌ای پایدار و ایمن پرداخت.

ظرفیت پالت فلزی سرامیک و کاشی

 

پالت کاشی و سرامیک فلزی دارای طرفیت بارگیری تا 1300 کیلوگرم می‌باشد و از دو طرف قابلیت جابجایی توسط لیفتراک را دارد. پالت چوبی سرامیکی ارزان‌ترین قیمت را در بین پالت های چوبی ایرانی موجود در بازار دارد و از مقرون به صرفه ترین نوع پالت های چوبی به شمار می‌آید.

ویژگی های پالت فلزی کاشی و سرامیک

 

ابعاد : 110*110 سانتی متر

ورن پالت : 8.5 کیلوگرم

ظرفیت بارگیری : 1300 کیلوگرم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *