انواع پالت فلزی

اجاره پالت فلزی یا خرید پالت فلزی

۲ راه اصلی برای تامین پالت فلزی وجود دارد که شامل اجاره پالت فلزی و یا خرید پالت فلزی می باشد.

خرید یا اجاره پالت فلزی دارای محاسن و معایبی هستند و انتخاب هر کدام بستگی به شرایط بسته بندی و حمل و نقل دارد. قبل از اینکه تصمیم به خرید پالت و یا اجاره آن کنید بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید.

اجاره پالت فلزی

پالت فلزی موارد مصرف متعددی دارد و با توجه به انواع آن هر شرکتی با توجه به نیاز و مصارف خود از پالت های فلزی استفاده می کنند چه برای حمل و نقل مواد و تجهیزات و چه برای ذخیره نمودن مواد در انبار از پالت فلزی استفاده می شود. اما در این مجموعه پالت ها را اجاره نیز می توان کرد، برای مثال برخی از کارخانجات مواد غذایی و صنایع کاشی و سرامیک برای مقرون به صرفه بودن به جای خرید پالت فلزی، آن را از شرکت اجاره می کنند و پس از اتمام کار عودت می دهند.
آن کار مزایا و البته معایایی نسبت به خرید پالت دارد. بیشتر شرکت ها برای کاهش هزینه ی خود پالت را اجاره می کنند که البته در هزینه کاهش چشمگیری ایجاد می کنند.

معایب اجاره پالت فلزی

در اجاره ی پالت فلزی هزینه های پنهانی معمولا وجود دارد که به چشم نمی آید، هزینه هایی مانند زمانی که پالت فلزی صدمه میبیند و یا در حمل و نقل مفقود میشود  همچنین در اجاره ی پالت عدم وجود انعطاف در اندازه و مشخصات پالت فلزی و عدم کنترل کیفیت پالت از نقاط ضعف اجاره آن میباشد. .
در نتیجه با در نظر گرفتن تمامی این معایب و مزایا خرید با وجود اینکه در هنگام خرید پالت فلزی و یا بکس پالت فلزی هزینه ی اولیه زیادتری پرداخت میکنید ولی در مدت زمان معین سود بیشتری دریافت میکنید و این مورد را هم باید درنظرگرفت که در این صورت همیشه موجودی پالت مجموعه ی خود را به صورت دقیق دارید و از بروز هرگونه مشکل پیشگیری می کنید.

انواع پالت فلزی و باکس پالت های فلزی تولیدی ماصاکو

خرید پالت فلزی

خرید پالت فلزی می تواند مقرون به صرفه باشد و همچنین دارای محاسن زیر است

  • می توانید موجودی پالت فلزی خود را کنترل کنید بنابر این زمان هدر نمی رود.
  • می توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.
  • می توانید اندازه و انعطاف پذیری پالت فلزی را به نحوی انتخاب کنید که متناسب با کارکرد انبار شما باشد.

مزیت اجاره پالت فلزی

اجاره پالت  فلزی در صنعت پتروشیمی، صنعت مواد غذایی، صنعت کاشی و سرامیک و دیگر صنعت ها متداول است. پالت فلزی اجاره ای، در اندازه های استاندارد ساخته شده و دارای دوام مناسبی می باشد.

  • کاهش هزینه های خرید پالت فلزی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *