باکس پالت فلزی بهداشتی صنایع غذایی ماصاکو

باکس پالت بهداشتی فلزی

قیمت باکس پالت بهداشتی فلزی – خرید باکس پالت بهداشتی فلزی – فروش باکس پالت بهداشتی فلزی

باکس پالت بهداشتی فلزی نوعی پالت است که با دیواره ای فلزی محکم احاطه شده. وقتی که محصول یا کالای مورد نظر ما حجم کم و تعداد زیاد داشته باشد، در صورت عدم جابه جایی (نگهداری و انبار کردن) و یا به منظور حفظ سلامت محصولات از باکس پالت فلزی استفاده می کنیم.

انواع مختلفی از باکس پالت فلزی صنایع غذایی وجود دارد. باکس پالت بهداشتی فلزی که دارای هواکش هستند را برای جا به جایی و نگهداری موادی همچون میوه ها و کالاهای مرطوب استفاده میکنیم. چراکه نیاز به جا به جایی هوا و اکسیژن دارند.

انواع پالت فلزی و باکس پالت های فلزی تولیدی ماصاکو

مزایای استفاده از باکس پالت بهداشتی فلزی

 

  • نگهداری محصولات به صورت بهداشتی، سریع و آسان و البته ایمن
  • استفاده از لیفتراک، هندجک و ریچ تراک
  • محافظت از محیط زیست نسبت به استفاده از باکس پالتهای چوبی
  • استفاده طولانی مدت در مقایسه با باکس پالت های فلزی
  • وزن کمتر در مقایسه با باکس پالت های فلزی
  • قابلیت شستشو و ضد عفونی شدن
  • مقاومت در برابر رطوبت، آلاینده های محطیی، و مواد شیمیایی خورنده
  • تحمل نوسانات دمایی
باکس پالت فلزی بهداشتی صنایع غذایی ماصاکو

باکس پالت فلزی بهداشتی صنایع غذایی ماصاکو

باکس پالت فلزی بهداشتی چیست ؟

 

امروزه برای حمل و نقل کالا در انبارهای کوچک و بزرگ یا در سردخانه ها از پالت یا باکس پالت استفاده می شود. palletها، در حقیقت نوعی صفحۀ زیرین است که کار حمل و نقل محصولات را ساده تر کرده و به کمک آن می توان وسایل را در محیط های داخلی یا بیرونی جا به جا کرد. امروزه پالت ها در انواع متفاوتی تولید می شوند. در این بین مدل های چوبی، فلزی و پلاستیکی از مهم ترین مدل های موجود در بازار هستند. بهره بردن از این ابزارها علاوه بر ساده سازی جا به جایی، باعث می شود که نظم بیشتری در کارگاه ها و انبارها شکل بگیرد. پالت باکس ها نیز یکی از انواع جدید palletهای تولید شده اند. در این مدل ها از دیواره های فلزی استفاده می شود که امکان حمل و نقل محصولات نامتقارن و سنگین را نیز ایجاد می کنند.

 

باکس پالت فلزی نوعی از پالت است که به منظور قرارگیری راحت‎تر کالاها داخل آن از پوشش دیواره‎ای در آن استفاده شده که به منظور حمل و نگهداری کالاهای مختلف بسیار مناسب است.

باکس پالت فلزی مکعبی شکل و همان‎طور که از اسم آن پیدا است، ساخته شده از فلز آهن است که به منظور جابجایی و حمل انواع کالاها و محصولات اعم از صنعتی و خوراکی و غیره به کار گرفته می‎شود. در این مدل از پالت‎ها به علت افزایش استقامت ، ساخت دیواره‎های آن به شکل شبکه‎ای انجام می‎شود. تولید این مدل از پالت معمولا به دو شکل مکعب مربع و مکعب مستطیل صورت می‎گیرد و ابعاد و سایزهای بسیار گوناگونی دارند.

 

معمولا استفاده از باکس پالت فلزی به منظور حمل و جابجایی کالاها، محصولات و قطعات مختلف به فواصل بسیار دور و علاوه بر آن به منظور چیدمان کالاها در انبار به کار گرفته می‎شود.شایان ذکر است در صورت استفاده ازباکس پالت فلزی قادر هستید حجم بیشتری از کالاها را در انبار خود جا دهید و به شکل هرچه منظم‎تر چیدمان آن‎ها را انجام دهید. باکس پالت فلزی استفاده بسیار فراوانی دارد.

مشخصات باکس پالت فلزی بهداشتی

 

ابعاد : ۱2۰*۱2۰ سانتی متر

ورن پالت : 36 کیلوگرم

ظرفیت بارگیری : ۱۳۰۰ کیلوگرم

 

دیواره فلزی اطراف باکس پالت فلزی باعث می‎شود مقاومت آن بسیار بالا برود و در نتیجه برای جابجایی کالاهای کوچک به تعداد زیاد با حجم اندک و کسب اطمینان از عدم جابجایی محصولات و سلامتی بیشتر آن‎ها از باکس پالت فلزی استفاده می‎کنیم. استفاده از آن در موارد بسیار متنوع و متعددی است.

 

پوشش رنگ باکس پالت فلزی از رنگ کوره ای الکترو استاتیک بوده که مقاومت آن در برابر زنگ زدگی بسیار بالا و در همچنین در حمل کالاهای سنگین و ضربه آسیب کمتری میبیند.

در انبار امکان این وجود دارد که باکس پالت فلزی به شکل ستونی بر روی هم قرار داده شود و با لیفتراک آن‎ها را جابجا و یا حمل کرد.

باکس پالت های فلزی شرکت تجهیز گستر کوروش در ابعاد و اندازه های سفارشی قابل تولید بوده که دو مدل از پالت های تولیدی که این شرکت در اختیار شعب انبار فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و گروه صنعتی گلرنگ قرار میدهد به شکل زیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *